Re: [Serbiangnome-lista] Gnumeric, isprobavanje prevoda

From: Slobo
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Gnumeric, isprobavanje prevoda
Date: Fri, 15 Aug 2003 01:09:14 +0200

> Mislim da ti je neophodan gettext 0.12.x za Gnumeric, posto on sadrzi
> neke UTF-8 poruke u izvornom kodu, a to je podrzano tek od 0.12 verzije
> gettext-a.

To znaci da treba da koristim xgettext i da izvucem nizove iz izvornog koda?

> Zapravo, ovo je problem koji se tek nedavno pojavio, i zbog toga je
> objavljena i nova verzija intltool alata za Gnom.

Imamo specijalnu 0.27.2 verziju za gnumeric ;))

> Ako i posle dopune verzije gettext-a imas istih problema, obavezno javi.
>
> Takodje, vodi racuna o tome da su poruke mozda i izmenjene u
> medjuvremenu (npr. razlikuju se za tacku na kraju, ili nesto slicno).

I dalje ne uspevam pored toga sto sam instalirao getttext 0.12.1 i intltool
0.27.2 . Zapravo ovaj problem sam imao i imam sa anjuta programom ali sam
onda mislio da stari gtk1, u to vreme, jos nije bio zavrsen.

Doduse, jos nisam probao xgettext. Poslacu sutra uvece ovo pitanje na gnumeric
i gnome-i18 mailing listu ako do tada ne resim(o).

Puno pozdrava i hvala, Slobo