Re: [Serbiangnome-lista] Gnumeric, isprobavanje prevoda

From: Veljko M. Stanojevic
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Gnumeric, isprobavanje prevoda
Date: Wed, 13 Aug 2003 17:54:05 +0200

Slobo wrote:
> Veljko,
>
> Mozes li ponoviti poruku. Neke delove ne mogu procitati. Charset je us-ascii?
>
> Puno pozdrava, Slobo

Извињавам се, глупи енигмеил...

Елем, ја сам намеравао да радим на том преводу, преузео га, али сам га
предуго задржао без икаквих резултата, те га је Данило вратио натраг.
Ово као одговор на твоје уводно питање, тј. што се мене тиче не радимо
паралелно и не верујем да је преузимање/враћање датотека узрок проблема.

Мало сам јутрос прегледао твој рад и исти проблем се појављује и код
мене (водоравна резолуција...), но ако покушаш са msgfmt -cv -f -o
уместо само msgfmt -o добићеш додатне информације које ће ти можда
помоћи да нађеш решење.

Поздрав,
Вељко