Re: [Serbiangnome-lista] Kako stici na stranicu za prevod Gnoma?

From: Slobo
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Kako stici na stranicu za prevod Gnoma?
Date: Fri, 15 Aug 2003 00:57:00 +0200

On Thursday 14 August 2003 21:46, Danilo Segan wrote:
> Postoji nekoliko nacina da dodjete na stranicu Prevod.org.
>
> Jedan je da ukucate http://prevod.org/ u neki citac veba.

Ja sam na zabavu dosao preko veze postavljene na http://www.mandrake.co.yu
:)))

> (Ovo je samo da znate kako nekome da preporucite da se prikljuci
> prevodu: "odes na gugl, ukucas 'prevod' i pritisnes 'iz prve ruke'" :-).

:)))

---
Mene ne bi bilo sramota poslati jedan e-mail svima onima koji su se prijavili
na adresi http://prevod.org/osobe . Iz spiska se vidi (izmedju ostalog)da ima
15 radnih ljudi i vise od 45 zainteresovanih ali koji ne rade. E sad, kada bi
iz tog spiska izvukao barem jednu dusu koja bi uzela i zavrsila neki prevod -
ja bih bio zadovoljan. Verujem da ima ljudi koji bi radili ali im treba malo
tehnicke pomoci oko celog procesa.
---
Ako ovo ima smisla, recite, pa da stampam(o) ove interne molbe/pozivnice :))))

Puno pozdrava, Slobo