Nowe tlumaczenie: reliability.html (Re: [gnu-pl] Oferta pomocy)

From: Wojciech Kotwica
Subject: Nowe tlumaczenie: reliability.html (Re: [gnu-pl] Oferta pomocy)
Date: Tue, 22 Jul 2003 10:19:52 +0200

Wersja dwujęzyczna z naniesionymi przeze mnie zmianami:
  http://www.gnu.org.pl/wrk/reliability.en-pl.html

Tłumaczenie jest już w repozytorium GNU i powinno być
dostępne do przeglądnięcia:
  http://www.gnu.org/software/reliability.pl.html

(Bardzo mi się spodobało "clean and clear" w naszej wersji:))
Czy taka wersja końcowa może być?
Zostawiłem dodaną uwagę o przeciwstawianiu "komercyjnego" wolnemu,
chociaż faktycznie porównywane były komercyjne Uniksy z niekomercyjnym
GNU (GNU nie jest, zdaje się, jako takie, komercyjne). Z drugiej strony
GNU/Linux bywa komercyjny.

--
HQ