Re: [Serbiangnome-lista] pitanje - ijekavski

From: Bojan Suzic
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] pitanje - ijekavski
Date: 28 Aug 2003 22:19:37 +0200

> Ipak, mislim da bi trebalo razdvojiti ekavski i ijekavski -- tj. ne
> treba ih mesati.
>
> Ako mozes da ponudis npr. tehnicko resenje za lakse dobijanje
> ijekavskog iz ekavskog, ili obrnuto, to bi bilo odlicno -- u Gnomu nece
> biti problema za tako nesto.

> Takodje, istovremeno sam rekao da u potpunosti podrzavam svaki trud da
> se prevod ucini dostupnim i na ijekavskom.
>
> Ono sto mi za sada pada na pamet su sledeca resenja:
> - nekoliko onih koji poznaju ijekavski rucno pregleda sve prevode i
> "popravi" ih
> [...]

Dobro, razmislicu jos malo o tome... mozda bi se mogao napraviti neki
rjecnik tj. iz postojecih prijevoda izvuci ijekavske verzije i napraviti
neki skript koji bi vrsio  konverziju iz ekavskih prevoda.
Jedan od mogucih problema je to sto se ponekad mogu pojaviti nedoumice
tj. postoji razlika izmedju srpske i hrvatske ijekavske verzije tj.
potrebno je jos malo informisati se na tu temu :)

U svakom slucaju, ako ima jos neko iz ovih krajeva da je zainteresovan
da se pozabavi ovim pitanjem neka se javi, a ja cu jos malo da razmislim
i kada pronadjem nesto vremena i neko rjesenje javljam se.

Pozdrav,
b.