Re: [Serbiangnome-lista] pitanje - ijekavski

From: Urke MMI
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] pitanje - ijekavski
Date: Thu, 28 Aug 2003 15:45:42 +0200

Autor: _________________ __________ <address@hidden> []
MsgID: address@hidden
Datum: Thu, 28 Aug 2003 13:00:11 +0200

>       ,,IzuzeTci'' je nepismeno. Sedi, kec iz gramatike!
>
>       Ukoliko ovo nije bio ,,lapsus calami'' ili zezanje, sramota je da
>       ovakvi  bilo ¹ta prevode.

Zao mi je, ali ja nisam lingvista, tako da ces morati da se zadovoljis
onime sto umem ;P I nije zezanje, da je zezanje napisao bih bas tako,
izuzeTci. Ovo je moja nepipsmenost. I, sta sada? oces mozda da mi zabranis
da zivim? :))))

btw. koji pismenjaci prevode bilo sta besplatno? Vodim jednog na pice :)

--
  URKE MMI :: address@hidden :: www.urke.on.to :: ICQ UIN 104794867
 Registered Linux User #280650 [counter.li.org] :: SLACKWARE LINUX

               [ Trenutno slu¹am: Sunshine - Makro ]