[Serbiangnome-lista] pitanje - ijekavski

From: Bojan Suzic
Subject: [Serbiangnome-lista] pitanje - ijekavski
Date: 27 Aug 2003 00:14:56 +0200

Prije mjesec-dva preveo sam Awstats na srpski, s tim sto sam koristio
ijekavski izgovor. U medjuvremenu sam primjetio da je neko drugi dosao,
preveo noviju verziju i sve prebacio na ekavski izgovor (i to mi se nije bas
dopalo).

Dakle, interesuje me stav ove grupe po pitanju ekavski-ijekavski u
prevodjenju.

Ja sam ono malo sto sam preveo u okviru Prevod.org-a radio na ekavskom,
da ne bude sarenila... Znam da se jedva nalaze ljudi za prevodjenje i za
ekavski - ijekavski bi po tome ulazio u domen muzickih zelja... Ipak,
mislim da se taj segment ne bi trebao ignorisati.

Misljenja??

Pozdrav