[Serbiangnome-lista] Превод gFTP-а

From: Страхиња Радић
Subject: [Serbiangnome-lista] Превод gFTP-а
Date: Thu, 28 Aug 2003 11:29:58 +0200

        Ето, и ја сам се прикључио преводу Гнома.

        Узео сам Балсу, али сам тек касније видео да сам прво узео верзију за
Гном 2.2, па сам се после 20% преведених порука лупио по челу и преузео и
верзију за Гном 2.4. Нема везе, исправио сам обе верзије, па ћу их данас
послати.

        Прегледао сам преводе Балсе и gFTP-а, и уопште окружења Гном, и мој
утисак је следећи: оно што је преводио Данило је око 85-90% исправно, док је
оно што су преводили остали (може се наслутити и без гледања у дијалог „о
програму“), на основу оног што сам видео, катастрофално. На пример, у програму
gFTP су биле небулозе као што је „варијабла конфигурационог фајла“ или „листа
сачуваних уноса“ уместо „обележивачи“. Разне „конекције“ да и не помињем. Зато
сам лепо узео и по принципу „ајд' Јово наново“ исправио превод (урадите diff).

        Требало би да прегледам и остало, пре свега Наутилус и Галеон, али
мислим да ми је за сада било доста. Овим ћу се позабавити после 9. сеп.

        Поздрав,
        Страхиња

--
((((  +  )))) „Су чимъ ће те изаћ' предъ Милоша
((( IC|XC )))  И предъ друге Србске витезове,