Re: [Serbiangnome-lista] Za Danila u vezi Pan-a

From: Danilo Segan
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Za Danila u vezi Pan-a
Date: Sat, 21 Jun 2003 18:18:25 +0200

Urke MMI wrote:

DS> Pa na gnome-i18n listi smo raspravljali o tome, i odluceno je da se DS> latinicna verzija smesta uvek u "address@hidden" (tj. taj kod koristim, a fajl DS> je address@hidden). Dosad sam uvek upravo transliteracijom generisao DS> latinicu, i smestao za svaki program. Znaci, vi posaljete cirilicu na DS> Prevod.org, ja stavim i cirilicu i latinicu u Gnomov CVS.

OK, onda šaljem samo tebi :)
Tako je, sve da znam i da kontrolišem! :-)

Kad će 2.4 stablo za usaglašavanje?
Eve ga, spremno. Biće par nezgoda kod onih prevoda koji su trenutno u toku (ako ih ljudi sami ne sinhronizuju, moraću ja ;-), ali to ću za sada rešavati ručno i na pojedinačnoj bazi, a kasnije ću napraviti automatizovani mehanizam.

Poslaću i odvojeno obaveštenje kako bi ljudi primetili ;-)

Živeli,
Danilo