Re: [Serbiangnome-lista] Za Danila u vezi Pan-a

From: Danilo Segan
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Za Danila u vezi Pan-a
Date: Sat, 21 Jun 2003 12:01:07 +0200

Urke MMI wrote:

DS> se da postoji jedan fajl u CVS-u koji sadrži e-mail adrese prevodilaca DS> koji žele da primaju obaveštenja -- još ranije sam ti ponudio da te DS> ubacim u tu listu, ali možda si propustio tu moju poruku. Opet, ako DS> želiš, rado ću te dodati u pan/po/README-TRANSLATORS (u deo
DS> ,,Translators to be notified on change``).

Pa rekao sam ti ja onda da me dodaš, ali je to možda bilo u poruci sa
dooosta mog teksta pa nisi obratio pažnju na taj detalj :) Znači, dodaj me
:)

Ok, evo odmah ulazis u listu ;-)

DS> Što se tiče latinične verzije, da li se ona razlikuje od ćirilične (tj.
DS> razlikuje se od automatski dobijene latinične verzije?)

Pa ne, iste su, samo što se sa ćirilice transliteruje očas posla u
latiničnu :)

Pa na gnome-i18n listi smo raspravljali o tome, i odluceno je da se latinicna verzija smesta uvek u "address@hidden" (tj. taj kod koristim, a fajl je address@hidden). Dosad sam uvek upravo transliteracijom generisao latinicu, i smestao za svaki program. Znaci, vi posaljete cirilicu na Prevod.org, ja stavim i cirilicu i latinicu u Gnomov CVS.

Ziveli,
Danilo