serbiangnome-lista

[Serbiangnome-lista] Za Danila u vezi Pan-a

From: Urke MMI
Subject: [Serbiangnome-lista] Za Danila u vezi Pan-a
Date: Fri, 20 Jun 2003 21:08:34 +0200

Pre svega pozdrav svima na listi :)

E sad, za Danila, počeo sam da skidam CVS pan-a. Reci mi gde da šaljem
ažurirane prevode pana, na prevod.org pa ćeš ti slati na rebelbase.com, ili
da šaljem paralelno i njima i na prevod.org, s'tim da na rebelbase šaljem i
latiničnu verziju?

Btw. moram da sredim moj mail u prevodima koje radim, greškom sam umesto
address@hidden stavio address@hidden :( A može i skraćeno
address@hidden, sve jedno :)

--
  URKE MMI :: address@hidden :: www.urke.on.to :: ICQ UIN 10479486
 Registered Linux User 280650 [counter.li.org] :: SLACKWARE LINUX