serbiangnome-lista

Re: [Serbiangnome-lista] dropline-installer

From: Danilo Segan
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] dropline-installer
Date: Sat, 21 Jun 2003 18:14:00 +0200

Veljko M. Stanojevic wrote:

Мало ми је била неприлична латинична варијанта dropline-installer-а у ћириличном окружењу, те сам га урадио у ћирилици ( превод, не тарансзмџзмз..:).

Да ли би можда желео да се тај превод нађе у превод.орг/програми/разно/алати/? Ако се слажеш, направићу одговарајућу ставку, а ти ми само пошаљи превод.

Не знам колико вас користи Слеквер, но тек да вас обавестим уколико има интереса...

Неки и користе, али не користе Дропке за инсталацију Гнома ;-)

Живели,
Данило