[Serbiangnome-lista] Да ли је ово гре шка у програму...

From: Slobo
Subject: [Serbiangnome-lista] Да ли је ово гре шка у програму...
Date: Sat, 26 Apr 2003 02:35:31 +0200

У преводу File-Roller-а не добијам облике за множину. Чини ми се да на барем
два места која сам видео та могућност не постоји или можда грешим...

Ако је грешка у програму, да претражим прво Bugzilla  базу и евентуално
пријавим грешку лично или то радимо  преко превод.орг тима ?

#: src/window.c:849
#, c-format
msgid "%d files (%s)"
msgstr "%d датотека (%s)"
# Избриши горњи ред у следећој верзији програма и уклони доње коментаре...
# msgid_plural "%d files (%s)"
# msgstr[0] "%d датотека (%s)"
# msgstr[1] "%d datoteke (%s)"
# msgstr[2] "%d datoteka (%s)"

#: src/window.c:860
#, c-format
msgid "%d files selected (%s)"
msgstr "%d датотека изабрано (%s)"
# Избриши горњи ред у следећој верзији програма и уклони доње коментаре...
# msgid_plural "%d files selected (%s)"
# msgstr[0] "%d датотека изабранa (%s)"
# msgstr[1] "%d датотеке изабране (%s)"
# msgstr[2] "%d датотека изабрано (%s)"