Re: [Serbiangnome-lista] Да ли је ово грешка у програму...

From: Slobo
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Да ли је ово грешка у програму...
Date: Sat, 26 Apr 2003 01:51:40 +0200

> Чини ми се да је то честа грешка у ПО датотекама, а већина преводиоца се
> изгледа не обазире на то, па су оне „опстале“ још увек.

> Препоручујем да претражиш базу у сваком случају, и ако већ није
> пријављено, онда би можда ваљало да се шаљу преко Превод.орг тима (како
> не би сваки преводилац морао да се региструје на „Бубждаји“ ;-)

Па, направи везу на почетној превод.орг страници која води ка страници са
неким једноставним формуларом. Нпр.

Име програмског модула у којем је пронађена грешка
Верзија
Кратак опис
Код

Верујем, да ће преводиоци/програмери проналазити разне грешке и није лоше да
буде потписан српски гном (преводилачки) тим.

Мени није проблем да добијам ел. пошту са те странице и да проверим грешку
колико могу и да је евентуално пријавим на bugzilla.gnome.org страници под
налогом сербиан гноме тим.

?

> Наравно, ако ти није проблем, слободно и сам пријави, али ко год сматра
> да је лакше да само пријави овде на листи, нека то учини.

Свакако.

 Требало би
> установити и неки наслов порука како би било јасније о чему се ради
> (нпр. „Грешка [множина]: file-roller.po“, или „Грешка: file-roller.po“).
>
> Живели,
> Данило

Ако иде преко листе, пожељан је детаљан опис.

Здраво били!
Слобо, address@hidden