web-translators-pl

Re: [gnu-pl] gnu.org.PL i CVS na pld

From: Artur Skura
Subject: Re: [gnu-pl] gnu.org.PL i CVS na pld
Date: Fri, 18 Jul 2003 13:45:59 +0200

On Fri, Jul 18, 2003 at 01:37:05PM +0200, Wojciech Kotwica wrote:

> Powyższe też niekoniecznie oznacza zaprzeczenie, czyż nie? ;-)
>
> A już całkiem serio: masz może wystąpienie RMS-a na JWGL w oggu?
> Można by wystawić na trollu, bo na wierzchu nigdzie nie ma,
> zdaje się. A docelowo można by zrobić transkrypcję i tłumaczenie,
> co o tym sądzisz?

O nie, ja na pewno tego nie zrobię!

(to tak żeby uciąć wszelkie potencjalne możliwości :)

Wiesz, chyba nie mam. Nie wiem kto może mieć, bo ktoś wystawiał jeśli
mnie pamięć nie myli. Tylko kto? Honey? Chyba nie. O, już wiem: Grzesiek
Dąbrowski. address@hidden Ale chyba trzeba by skonwertować z mp3.

Pozdrowienia,
Artur
--