Re: [gnu-pl] gnu.org.PL i CVS na pld

From: Artur Skura
Subject: Re: [gnu-pl] gnu.org.PL i CVS na pld
Date: Sat, 19 Jul 2003 11:23:49 +0200

On Sat, Jul 19, 2003 at 10:43:50AM +0200, Wojciech Kotwica wrote:

> Składowanymi lokalnie na trollu?

Może, ale niekoniecznie.

> Jeśli tak, to trzeba by się chyba
> ponownie zastanowić, czy trzymamy się koncepcji zachowania struktury
> z gnu.org czy może wrzucać wszystko do jednego katalogu.

zdecydowanie do jednego katalogu.

> Składowanie
> w takiej samej hierarchii wymaga raczej trzymania również angielskich
> wersji, żeby się odwiedzający co krok o 404 nie potykali. No i zaczyna
> na jedno wychodzić, czy sięgają do gnu.org.pl czy do gnu.org - po przejściu
> przez parę odnośników tak samo trudno/łatwo znaleźć, co ma polską wersję.

No właśnie ;)

> Nie mylisz się. Co prawda ma całkiem niezłe szanse, żeby trafić na polską
> wersję, ale nadal za małe. Taką lista, jaką zapewne masz na myśli, zrobiłem
> jakiś czas temu, może się nada?
>   http://www.linux.net.pl/~wkotwica/gnu/done-pl.html
> Tutaj wszystkie odnośniki prowadzą do gnu.org.

O! O! O! O to mi chodziło.
To powinno być jako pierwsze na www.gnu.org.pl. imvvho.

> Poza tym jeszcze parę stron, od
>   http://www.linux.net.pl/~wkotwica/gnu/napolski.html
> począwszy, można chyba wykorzystać, dokładając nawigację ;)
> Od paru miesięcy nie mogłem wrzucić na trolla, bo nie miałem jak,
> a nie chciałem drugi raz głowy zawracać przez swoje gapiostwo.

Rozumiem, że już możesz?

BTW przydałaby się też podobna lista z nieprzetłumaczonymi, żeby ludzie
mogli sobie łatwo wybierać.

http://www.amnesty.org.pl