Re: [Serbiangnome-lista] Poziv: kontrola kvaliteta i dopuna prevoda

From: Danilo Segan
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Poziv: kontrola kvaliteta i dopuna prevoda
Date: Sun, 25 Jan 2004 18:05:45 +0100

Goran Rakić <address@hidden> написа:

> Pa dobro, ja sam u principu uvek tu.

Heh, odlicno, bar nas je dvojica :)

Usput se i Uros prijavio, ocekujem i Slobu ;), pa ce mozda nesto i
biti od toga :)

> Danilo, hajde da se dogovorimo kako da prilagodimo onaj moj rečnik da radi sa
> novim sistemom. Možemo da preuzmemo i oznake (KDE, Win, Gnome,..), eventualno
> da dodamo i neki način za dodavanje predloga kroz neki među interfejs kako ne
> bi bilo potrebe za mogućnošću pisanja (na primer da program otvori POST HTTP
> zahtev ka web-u ili slično).

Naravno, evo razmislicu veceras o tome, napraviti kakav-takav
interfejs, pa da i to sredimo.  Usput, ti bas ne bi voleo XML, zar ne?

Kako je Uros primetio, izgleda da Boletov server bas i ne trci kako
valja. Mozda ipak treba citav recnik prebaciti kod "nas"?

To ima mnogo prednosti, a izmedju ostalog, moci cemo da pravimo mnogo
efikasnije i zanimljivije usluge, ako je recnik u lokalu.  Usput, i
Caslav iz KDE tima je izrekao zainteresovanost za pristup takvoj
vrsti podataka, pa treba napraviti nesto upotrebljivo svima.

Ziveli,
Danilo