Re: [Serbiangnome-lista] Poziv: kontrola kvaliteta i dopuna prevoda

From: Goran Rakić
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] Poziv: kontrola kvaliteta i dopuna prevoda
Date: Sun, 25 Jan 2004 17:28:33 +0100

Dana nedelja 25. januar 2004. 12:58, Danilo Segan je napisao/la:
> Danilo Segan <address@hidden> написа:
>
> Otkuda tako velika zainteresovanost? ;)

Pa dobro, ja sam u principu uvek tu.

Danilo, hajde da se dogovorimo kako da prilagodimo onaj moj rečnik da radi sa
novim sistemom. Možemo da preuzmemo i oznake (KDE, Win, Gnome,..), eventualno
da dodamo i neki način za dodavanje predloga kroz neki među interfejs kako ne
bi bilo potrebe za mogućnošću pisanja (na primer da program otvori POST HTTP
zahtev ka web-u ili slično).

Pozdrav,
Goran