Re: [Gnuheter-dev] Stavningskontroll till submit och diary (patch).

From: Patrik Wallstrom
Subject: Re: [Gnuheter-dev] Stavningskontroll till submit och diary (patch).
Date: Wed, 21 Aug 2002 11:28:28 +0200

On Wed, 21 Aug 2002, Lars-Erik Stenholm wrote:

> Hej!
>
> Prova med php -m så listar den vilka moduler php är byggd med. Man
> behöver iofs inte bygga om apache utan "bara" :-)  php + mod_php.
>
> Jag skulle kunna rigga en debian i kväll och kolla hur omfattande
> det är att bygga om?

Det är nu konstaterat att den inte byggs in. Kan man göra pspell till
en php-modul kanske?

Så här står det i /usr/share/doc/php4/README.Debian.gz:
pspell          - disabled. not packaged ??

Så jag antar att man kan få in det i php4-paketet (eller ett separat
paket?) om man diskuterar lite med paket-maintainern.

Maintainer: Adam Conrad <address@hidden>

--
patrik_wallstrom->foodfight->address@hidden>+46-709580442