Re: [Gnuheter-dev] Generisk stavningskontroll.

From: Aron Boström
Subject: Re: [Gnuheter-dev] Generisk stavningskontroll.
Date: Wed, 21 Aug 2002 14:21:56 +0200

Hmm.. Jag testade logga in med kaka / kaka.
kombinationen:
Ett två trej fira fem seks sjul åtta nio
gav stavningsfel på trej, seks och sjul.
Men kombinationen:
Ett två trej fira fem seks sjul åtta nio ti
gav:
Ett två title='Förslag: tre, tjej, trea, tredje, ter'>trej fira fem
title='Förslag: sekts, smeks, steks, eks, ses, leks, saks, seds, sekt, siks,
söks, veks'>seks title='Förslag: skjul, sjuk, sju, jul, hjul, sjua, själ,
smul, skjuls'>sjul åtta nio ti

där alla "ti" var kursiva och röfärgade...