[Gnuheter-dev] K-meleon

From: Magnus Stålnacke
Subject: [Gnuheter-dev] K-meleon
Date: Wed, 21 Aug 2002 12:46:03 +0200

Såg (med Mozilla) att ingen hade testat med K-meleon, så jag
bootade om och gick in med denna (tog max 1 min) gick in på
gnuheter och till sidan statistik.php då visade statistiken 0,001% (2).
Jag antar att siffran inom parantes är antalet hits och jag har lite
svårt att tänka mig att någon annan hann före mig.

Såg även att ni verkar sakna en K-meleon ikon, så här kommer en
i den bifogade filen k-meleon.png.

Mvh
Magnus Stålnacke

PNG image