gnuheter-dev

Re: [Gnuheter-dev] Dagboksinlägg vs. gästboksinlägg

From: Lars-Erik Stenholm
Subject: Re: [Gnuheter-dev] Dagboksinlägg vs. gästboksinlägg
Date: 16 Aug 2002 18:47:27 +0200

Hej!

Antagligen "fuskat". Man kan komma förbi dagboksspärren genom att byta
ut "op=add" i URL:en till "op=edit"...

Kör man edit utan övriga argumet (dvs dagboksid (did)) så
kan man lägga till nya inlägg utan att tids-kontrollen (ett dygn) görs..

Det är en smal sak att fixa det, diary.php (rad 179) kanske?

//Lasse