[Gnuheter-dev] Dagboksinlägg vs. gästboksinlägg

From: André Dahlqvist
Subject: [Gnuheter-dev] Dagboksinlägg vs. gästboksinlägg
Date: Fri, 16 Aug 2002 17:26:12 +0200

Tjena!

När jag försöker skriva i min dagbok mer än en gång per dag så får jag följande felmeddelande:

"Man får bara göra ett gästboksinlägg per dag.
Du kan dock redigera ditt gamla inlägg om du vill."

Notera att det står "gästboksinlägg", vilket måste vara ett slarvfel.

Sedan märkte jag en annan märklig sak: Sunnanvinds två senaste dagboksinlägg är skrivna:

2002-08-16 00:59:26

respektive:

2002-08-16 14:55:40

Har Sunnan andra restriktioner, eller har hon fuskat?;-)
--

André Dahlqvist <address@hidden>