ODP: Re: [elmo-users] drobiazgi

From: rzyjontko
Subject: ODP: Re: [elmo-users] drobiazgi
Date: Fri, 26 Sep 2003 09:45:20 +0200

> Hm... testowałeś to "mryganie" z elmo z cvs z branchu rzyj-0-8-3?
> No nie wiem,
> ale u mnie nic nie mryga, obojętnie czy mail ma 3 linijki i
> naciskam page-down,
> czy mail ma 300 linijek i na końcu naciskam page-down.

Dużo zależ od tego, gdzie uruchamiasz elmo. Jeśli używasz xterminala i
masz dobrą kartę graficzną (z dobrym do niej xserverem), to możesz tego
nie zauważyć. Ja myślałem też o dodaniu do konfiguracji
możliwości "twardego" przewijania tekstu. Zamiast funkcji z ncurses
ekran byłby odrysowywany od początku. Dzięki temu nie byłoby problemów
z błędami w ncurses, które powodują upstrzenie ekranu śmieciami.

rzyjontko