Re: [elmo-users] drobiazgi

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users] drobiazgi
Date: Fri, 26 Sep 2003 01:13:25 +0200

On Fri, 26 Sep 2003 00:41:32 +0200, Szymon wrote:
> To dobrze(pewnie wszystko jest ok.), ja tylko zerknąłem ,,na'' adres
> który mi wysłałeś.  Znuf nie moge skompilować elmo z cvs-a. Dziś dam
> sobie spokój -- idę spać.

u mnie obie wersje cvsowe kompilują się dobrze.

> Tak wogóle w tym momencie zerknąłem do kodu -- chyba mi się bzdury z
> cvs-a zciągają -- nie dość że się nie chce skomp. to żadnych popr. tam
>  nie ma! -- a pod adresikiem który mi podałeś są !
>
> Czyżbym nie potrafił posłużyć się cvs-em -- cóż bardzo prawdopodobne.

ponieważ zaciągasz "stabilną" gałąź cvs. Jest jeszcze coś takiego jak
rzyj-0-8-3, czyli branch do którego idą wszystkie poprawki, które
mogą być potencjalnie niestabilne. Ja, wrzuciłem tam poprawki.
Dokładniej to opisał kilka dni temu rzyjontko na grupie:

Po zassaniu źródel z cvs, robisz:

cvs update -r rzyj-0-8-3

i dopiero teraz będziesz miał wszystkie poprawki naniesione.

Krzysiek.