Re: [elmo-users] drobiazgi

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users] drobiazgi
Date: Thu, 25 Sep 2003 16:09:58 +0200

On Thu, 25 Sep 2003 15:24:55 +0200, Szymon wrote:
> Krzysztofie: jeszcze nie oglądałem moich ,,zmian'' które dodałeś (mam
> póki co dość ściągania przez modem). Mam nadzieją że zauważyłeś że w tym
> co wysłałem brakuje jednego warunku: jeśli cały list mieści się na
> ekranie to `PageDown' będzie powodowało mryganie...

Spoko, chyba to poprawiłem poprzednio. W każdym razie, u mnie nic nie mruga.
Teraz też tylko małą zmianę zrobiłem. testowałem i wydaje się działać tak
jak powinno.

zmiany możesz obejrzeć tutaj:
http://savannah.gnu.org/cgi-bin/viewcvs/elmo/elmo/src/mailreader.c?only_with_tag=rzyj-0-8-3

pozdrawiam,
Krzysiek.
--
Debugging is twice as hard as writing the code in the first place.
Therefore, if you write the code as cleverly as possible, you are,