Re: [elmo-users] drobiazgi

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users] drobiazgi
Date: Fri, 26 Sep 2003 11:42:41 +0200

On Fri, 26 Sep 2003 10:51:02 +0200, Szymon wrote:
> Dzięki, zassało się. Sprawdzić nie mogę -- nie daję rady uruchomić
> aclocal.

a próbowałeś przekompilowac automake z --prefix=/usr ? Ja miałem ten
sam problem.

> W `mailreader_page_down' pierwszy warunek powinien wyglądać:
>
> if (curr_line >= (int)(mail_lines->count - LINES + 2) || mail_lines->count <=
> (int)(LINES - 2))
>   return;
>
> a jest:
>
> if (curr_line >= (int)(mail_lines->count - LINES + 2))
>     return;
>
> Jak robiłem ,,poprawkę'' to zwyczajnie zapomniałem tego wklepać.  Nie
> mam pomysłu dlaczego u Ciebie nie mryga -- powinno.

hm... w Twojej poprawce było:

if (curr_line == (int)(mail_lines->count - LINES + 2))

w kodzie jest >=, fakt, że bez tego efekt jest/był taki jak opisujesz.

Mam nadzieję, że nic nie popsułem tą zmianą. Może spróbuj jednak
przekompilowac automake z prefixem, przekompiluj i odpal elmo. Właściwie,
to mogę binarną paczkę dla slacka wyklikać i wystawić gdzieś.

hm....
http://sedez.iq.pl/~sdas/elmo/slackware-9.0/elmo-0.8.3-26092003-rzyj-0-8-3-i386-1.tgz

nie wiem, może tylko ja mam taki dziwny monitor, że odświerza mi tam,
gdzie nie powinien. :)

Krzysiek.