[elmo-users] drobiazgi

From: Szymon
Subject: [elmo-users] drobiazgi
Date: Thu, 25 Sep 2003 15:24:55 +0200

Cześć. Występuje u mnie pewien głupi efekt związany z wyświetalniem.
Dałem sobie 15 min (więcej nie mam) na znalezienie przyczyny. Nie dałem
rady -- zbyt długo nie oglądałem C, zresztą z programowaniem nie mam
,,nic'' wspólnego (ciekawostka, od przyszłego miesiąca będę miał).

Poszukam kiedy indziej...

Mimochodem zauważyłem dwa drobiazgi:

-------------------------
misc.c:
---------

misc_regex [...]
{
[........]
  regfree (&compiled);

  if (ret && ret != REG_NOMATCH){
    error_regex (ret, &compiled);    =====  dziwne, przed chwilą zwalniałeś
=====
    return 0;                        =====    może by regfree dać niżej ?
=====
  }

  return ! ret;
}

-------------------------
address.c:
---------

make_initials [...]
{
  int   len;
  int   first = 1;
  char *seek;
  char *initials;
  char *iseek;

  if (addr->name == NULL)
    return;

  len = strlen (addr->name);

  if (len < 1)
    return;

  iseek = initials = xmalloc (len);     =====  chyba jednak `len + 1'  =====

}

Krzysztofie: jeszcze nie oglądałem moich ,,zmian'' które dodałeś (mam
póki co dość ściągania przez modem). Mam nadzieją że zauważyłeś że w tym
co wysłałem brakuje jednego warunku: jeśli cały list mieści się na
ekranie to `PageDown' będzie powodowało mryganie...

pozdrawiam, szymon