ODP: Re: [elmo-users] drobiazgi

From: Szymon
Subject: ODP: Re: [elmo-users] drobiazgi
Date: Fri, 26 Sep 2003 22:00:08 +0200

rzyjontko napisał:

> Jeśli program spróbuje zapisać (albo nawet odczytać) dane z obszaru,
> który do niego nie należy, to skończy się to core-dumpem.

Tyle to ja wiem, nie to dokładnie miałem na myśli.

>Zwróć uwagę na to, że biblioteka zwraca wskaźnik do obiektu okna, na którym
>dopiero operują funkcje interfejsu elmo.  W ten sposób elmo ma wskaźnik do
>okna zupełnie inny niż mc, albo ekg.

Z tego co mi napisałeś wnioskuję że biblioteki dynamiczne (w pewnym
sensie) są odrębnymi programami -- tzn. program zlinkowany dyn. z
ncurses nie może się włamać do danych biblioteki, bo ta ma oddzielną
przestrzeń adresową ??

dziękuję że chce Ci się mnie dokształcać.

pozdrawiam, szymon