ODP: [elmo-users] drobiazgi

From: rzyjontko
Subject: ODP: [elmo-users] drobiazgi
Date: Thu, 25 Sep 2003 15:46:38 +0200

>  regfree (&compiled);
>
>  if (ret && ret != REG_NOMATCH){
>    error_regex (ret, &compiled);    =====  dziwne, przed chwilą
> zwalniałeś  =====
>    return 0;                        =====    może by regfree dać
> niżej ?    =====
>  }

To jest raczej dobrze.  Co prawda nie widzę pełnego kodu funkcji, więc
np. nie wiem skąd jest ret, ale tak właśnie powinno być.  Struktura
regex_t może zawierać pewne pola, których nie trzeba zwalniać (zwróć
uwagę, że compiled nie jest zadeklarowane jako wskaźnik.  Podobne
pytanie zadawał mi już Manuel Arriaga przy okazji libtrasha, stąd moja
90% pewność, że tutaj nie ma błędu.

>  iseek = initials = xmalloc (len);     =====  chyba jednak `len +

Znowu nie widzę pełnego kodu funkcji, więc nie mam pewności, że to jest
źle.  Faktycznie, gdyby address->name składało się z jednej litery,
mógłby tu chyba wystąpić błąd.

Tak czy inaczej dziękuję za "code-review".

rzyjontko