Re: [elmo-users] Elmo jest bezb��dne (?)

From: Szymon
Subject: Re: [elmo-users] Elmo jest bezbłędne (?)
Date: Wed, 17 Sep 2003 23:16:58 +0200

Dnia Wed, 17 Sep 2003 22:21:25 +0200, rzyjontko napisał:
> Właśnie to zrobiłem i wrzuca się na cvs.  Zalecam pobranie tej
> poprawki.  No!  Jeszcze trochę i elmo będzie całkiem stabilne.

ja tam na stabilność nie narzekam... czasem zdechnie, ale inaczej było
by nudno ;)
co nie znaczy że nie mam do programu pewnych zastrzeżeń (to może złe
słowo, lepiej propozycji...) tyle że musiałbym dokładnie napisać o co mi
chodzi, a na to czas będę miał za kilka tygodni...

pozdrawiam, szymon

ps. *gratulacje*