Re: [elmo-users] Elmo jest bezbłędne (?)

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] Elmo jest bezbłędne (?)
Date: Thu, 18 Sep 2003 18:21:40 +0200

Szymon napisał:

> Wiesz choć ostatni programik w C napisałem ze 3 lata temu (poza jednym
> [...]
> sądzę (wiem, ignorant jestem) raporty o błędach będą sensowniejsze...
>
> Co Ty na to ?

No cóż.  Niewiele jest osób, które w ogóle zamierzają zgłaszać błędy.
Jeśli coś w programie nie działa, to go wyrzucają.  Wyjątkiem jest
sytuacja, kiedy jest to jedyny program (albo nie chce im siÄ™ innego
szukać).  Nie trzeba daleko szukać.  Myślicie, że nigdy nie miałem
coredumpa w gcc, gdb, jajku (że o innych, mniej stabilnych programach
nie wspomnę)?  Dlatego jestem pełen podziwu ile można wytrwać przy
elmo.  Tu potrzeba odrobiny dobrej chęci.  Muszę przyznać, że odkąd
elmo wyświetla ten tekst odsyłający do dokumentacji, dostaję listy od
ludzi zawierajÄ…ce backtrace'y z gdb.  Wystarczy odrobina dobrych
chęci.

Binarki w debach (i chyba też w rpmach) są stripowane więc osoba
instalująca program z dystrybucji nie ma żadnej możliwości sprawdzenia
co się dzieje (oprócz strace'a).