Re: [elmo-users] Elmo jest bezb��dne (?)

From: Szymon
Subject: Re: [elmo-users] Elmo jest bezb³êdne (?)
Date: Wed, 17 Sep 2003 19:11:07 +0200

Dnia Wed, 17 Sep 2003 18:37:50 +0200, rzyjontko napisał:
> Nie ma takiej potrzeby.  Valgrind sprawia, że program działa
> tragicznie wolno więc stosuje się go dopiero wówczas, gdy wiadomo że
> coś jest nie tak.  Poza tym valgrind zgłasza sporo błędów nawet tam,
> gdzie ich nie ma.

do niedawna (od 1994 do 2001) miałem 486/33, a teraz mam durona/900 więc
jak coÅ› chodzi 10-20 razy wolniej to mi bardzo nie przeszkadza...

> Jeśli np. w kodzie jest takie coś:
>   a ^= a;

ehm, w takim razie to co robię faktycznie nie ma większego sensu...

> wycieków pamięci.  Trzeba mieć zdefiniowaną zmienną środowiskową
> XMALLOC_TRACE i musi ona wskazywać nazwę pliku, do którego można coś
> zapisać.  Zwróć uwagę, że configure wyświetla komunikat:
>   checking wheter to trace memory leaks... no

ok.

Tak sobie myślę, że to chyba nie wina tego konkretnego maila że elmo
zdechło... żadnych cudów tam nie ma...

pozdrawiam, szymon