Re: [elmo-users] sig_dashes

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] sig_dashes
Date: Mon, 05 May 2003 20:36:10 +0200

W swoim poprzednim liście napisałeś:

AS> Wyczułeś mnie :)
AS>
AS> BTW w lini 370 compose.c -- jak damy ret zamiast ret + 1 to będzie
AS> bum czy nie będzie? Teraz dodaje znak nowej linii na końcu sygnaturki.
AS> (odkryłem zile, genialny klon emacsa, i w nim to strasznie razi).

Nie będzie bum, ale niektórzy użytkownicy mogą na to bardzo narzekać.
No bo nagle zniknie im ostatni znak.  Jeśli to akurat nie będzie \n,
to mogą się poczuć oszukani :)

Zaraz wrzucę na cvsa moje zmiany.

A!  Zapomniałbym napisać jak się tego używa.  Teraz indent_string jest
normalnym łańcuchem formatującym, do którego można wrzucać wszelkie
informacje o mailu, które można również wrzucić do M_wrote, czyli:

%f - from, ale tylko imię i nazwisko
%F - from razem z adresem
%s - subject
%d - data