Re: [elmo-users] sig_dashes

From: Artur Skura
Subject: Re: [elmo-users] sig_dashes
Date: Mon, 05 May 2003 22:07:30 +0200

On Mon, 05 May 2003 19:31:08 +0200, rzyjontko wrote:
:> W swoim poprzednim liście napisałeś:
:> >
:> > Przepraszam, że zawracam głowę, ale dorobiłem ten drobiazg z mutta,
:> > mam nadzieję że nikomu nie będzie przeszkadzał. Mianowicie jeśli
:> > ustawimy sig_dashes na 1, elmo będzie dodawało "-- \n" jako
:> > oddzielacz sygnaturki, a jeśli nie to nie. Sam nie używam, ale
:> > ludzie korzystający z sygnaturki przez rurkę mogą mieć ochotę.
:>
:> Nie ma za co przepraszać.  Chociaż ja nie wpadłbym na taki pomysł,
:> skoro można sobie napisać skrypt, który najpierw wypisuje "-- \n".
:> Ale zgadzam się, że dla tych ludzi to może być bardzo ważne.  Ale
:> nawet gdyby to nie było ważne, to można się tym pochwalić.
:> Kompatybilność jest zawsze mile widziana.  Ja nawet myślałem, żeby
:> elmo obsługiwało skrzynki Evolution, Kmaila i Sylpheeda.  Wiecie ilu
:> ludziom coś takiego ułatwiłoby przesiadkę/półprzesiadkę?  Dziwi mnie
:> tylko, że w muttcie na to nie wpadli.

Lepiej niech ma przyzwoitą obsługę mboksa ;))))

:> A najlepiej by było, jakby można było napisać skrypt, który
:> automatycznie przerabia .muttrc na .elmorc.  Ale to jeszcze dłuuugie
:> miesiące miną zanim w ogóle będzie można o czymś takim myśleć.

Iiii tam, właśnie leci kolejna opcja, indent_string ;)
Ostatecznie chciałbym żeby była jak w Emacsie albo w The Bacie,
np:

AS> bleble
AS> bleble

jeśli user będzie chciał.