Re: [elmo-users] sig_dashes

From: Artur Skura
Subject: Re: [elmo-users] sig_dashes
Date: Mon, 05 May 2003 22:55:12 +0200

On Mon, 05 May 2003 20:36:10 +0200, rzyjontko wrote:
r> W swoim poprzednim liście napisałeś:
r> AS>
r> AS> Wyczułeś mnie :)
r> AS>
r> AS> BTW w lini 370 compose.c -- jak damy ret zamiast ret + 1 to będzie
r> AS> bum czy nie będzie? Teraz dodaje znak nowej linii na końcu sygnaturki.
r> AS> (odkryłem zile, genialny klon emacsa, i w nim to strasznie razi).
r>
r> Nie będzie bum, ale niektórzy użytkownicy mogą na to bardzo narzekać.
r> No bo nagle zniknie im ostatni znak.  Jeśli to akurat nie będzie \n,
r> to mogą się poczuć oszukani :)

Tego, ale nie to nie ma prawa tak brutalnie działać -- mój sig kończy się
znakiem 'l', a w elmo '\n'. To nieuczciwe.

r> Zaraz wrzucę na cvsa moje zmiany.
r>
r> A!  Zapomniałbym napisać jak się tego używa.  Teraz indent_string jest
r> normalnym łańcuchem formatującym, do którego można wrzucać wszelkie
r> informacje o mailu, które można również wrzucić do M_wrote, czyli:
r>
r> %f - from, ale tylko imię i nazwisko
r> %F - from razem z adresem
r> %s - subject
r> %d - data
r> %% - znak %
r> %i - inicjały delikwenta
r>
r> Bawcie się dobrze :)

Kul :)

BTW może byśmy poszli na dokumentację w zwykłym pliku tekstowym...
Łatwo aktualizować... np. teraz można by na bierząco dopisać w/w
a tak to się nikomu nie będzie chciało ;)

Pozdrowienia,
Artur
--
http://www.amnesty.org.pl