Re: [elmo-users] sig_dashes

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] sig_dashes
Date: Mon, 05 May 2003 19:31:08 +0200

W swoim poprzednim liście napisałeś:

> Przepraszam, że zawracam głowę, ale dorobiłem ten drobiazg z mutta,
> mam nadzieję że nikomu nie będzie przeszkadzał. Mianowicie jeśli
> ustawimy sig_dashes na 1, elmo będzie dodawało "-- \n" jako
> oddzielacz sygnaturki, a jeśli nie to nie. Sam nie używam, ale
> ludzie korzystający z sygnaturki przez rurkę mogą mieć ochotę.

Nie ma za co przepraszać.  Chociaż ja nie wpadłbym na taki pomysł,
skoro można sobie napisać skrypt, który najpierw wypisuje "-- \n".
Ale zgadzam się, że dla tych ludzi to może być bardzo ważne.  Ale
nawet gdyby to nie było ważne, to można się tym pochwalić.
Kompatybilność jest zawsze mile widziana.  Ja nawet myślałem, żeby
elmo obsługiwało skrzynki Evolution, Kmaila i Sylpheeda.  Wiecie ilu
ludziom coś takiego ułatwiłoby przesiadkę/półprzesiadkę?  Dziwi mnie
tylko, że w muttcie na to nie wpadli.

A najlepiej by było, jakby można było napisać skrypt, który
automatycznie przerabia .muttrc na .elmorc.  Ale to jeszcze dłuuugie
miesiące miną zanim w ogóle będzie można o czymś takim myśleć.

rzyjontko         <rzyj # plusnet () pl>
http://www.student.ii.uni.wroc.pl/~rzyj/