Re: [elmo-users] sig_dashes

From: Artur Skura
Subject: Re: [elmo-users] sig_dashes
Date: Tue, 06 May 2003 20:18:43 +0200

On Mon, 05 May 2003 21:31:24 +0200, rzyjontko wrote:
r> W swoim poprzednim liście napisałeś:
r> >
r> > Tego, ale nie to nie ma prawa tak brutalnie działać -- mój sig kończy się
r> > znakiem 'l', a w elmo '\n'. To nieuczciwe.
r>
r> A to z innej przyczyny.  To dlatego, że każdy wiersz jest wypisywany
r> ze znakiem nowego wiersza.

No własnie dlatego pytałem czy będzie bum czy nie jeśli przyciąć znak
wcześniej. Chyba nie powinno być?

r> W sumie, to czemu nie.  Ja jestem za.  Problem polega na tym, że
r> aktualizować można coś co jest aktualne, a aktualnie nie ma żadnej
r> aktualnej dokumentacji użytkowej elmo.  Jest taki plik README, który
r> skopiowałem z libtrasha i troszkę przerobiłem (moje zdania to te, co
r> wyglądają jak żywcem wyjęte z polskiego).  A teraz ten plik zawiera
r> jakieś głupoty.  Jeśli masz pomysł jak z tym działać, to jest Twój.
r> Jeśli jesteś w stanie z niego zrobić takie samo README jak zrobiłeś
r> dla Argante, to ja jestem *ZA* i będę go na bieżąco modyfikował -
r> obiecujÄ™.

Oki, zrobię to w bhl-u, z częściami wstawianymi automatycznie
z exec_table.t

http://www.amnesty.org.pl