www-ca-traductors

Re: [wwwcat-traductors] Recordatori d e com començar a traduir www.gnu.o

From: Arnau
Subject: Re: [wwwcat-traductors] Recordatori d e com començar a traduir www.gnu.org
Date: Tue, 24 Oct 2006 18:37:27 +0200

Toni Hermoso Pulido escribió:

> Gràcies Àlex per recordar-ho,
> fa unes setmanes que aprofitant la preocupació per la situació del DRM,
> vaig posar-me a traduir el «Can you trust your computer?» de n'Stallman.
> Però això m'ha plantejat el dubte de saber si mai algú altre estigués
> fent-ho al mateix temps.
> Potser al cap i a la fi no cal pel volum de feina que fem i la gent que
> hi ha, però hi hauria la possibilitat de tenir anotat a algun lloc qui
> ha començat quelcom, i posant un temps de compromís màxim, a partir del
> qual, si no s'ha fet, que algú altre ho pogués fer?

Si no recordo malament, a Savannah hi ha una eina que permet "agafar"
documents per a traduïr i marcar-ne el progrés, etc. Així no es duplica
la feina.
Ara, que parlo de fa temps. No sé si encara s'entra a Savannah per a fer
 aquestes cosetes...

> --
> * Toni Hermoso Pulido
>    web: http://www.cau.cat
>  email: address@hidden
> jabber: address@hidden
>    gpg: B67B43DC
> planet: http://planeta.softcatala.org

- --
arnauh [at] ya.com
GPG key ID: 0xB494C125
- ---
No a la traza ilegal de las comunicaciones
http://ciberpunk.info/no-a-la-traza-privada
- ---
Per una Europa lliure de patents:
http://patents.caliu.cat