Re: [Serbiangnome-lista] SuSE 9.0 i (uslovno) novi Gnom

From: Milos Rancic
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] SuSE 9.0 i (uslovno) novi Gnom
Date: Wed, 05 Nov 2003 12:43:52 +0100

Дана уто, 04-11-2003 у 18:47, Страхиња Радић је
написао:
>       Ово сам видео тек после бројних
> вратоломија са Балсом и KMail-ом...

Ali, svakako je dobro to sto vec postoje programi koji stabilno
podrzavaju UTF-8. Ja volim programe koji imaju sve na jednom mestu
(posto sam i sam megaloman). Ali, svakako, koristicu ih tek od trenutka
kad pokazu kakvu-takvu funkcionalnost. Evolucija tu funkcionalnost ima
od 1.4 (tj. od poslednje verzije u 1.3). Jako je dobro to sto sada
postoji puna funkcionalnost pod Gnomom.

>       Претпостављам да си ово одговорио
> Чаславу, пошто Serbian.kmap из Јудита
> не садржи „ѕ“.

Da. Tacnije, to su moje preporuke za tastaturu Dunav.

Pozdrav,
Milos