Re: [Serbiangnome-lista] SuSE 9.0 i (uslovno) novi Gnom

From: Danilo Segan
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] SuSE 9.0 i (uslovno) novi Gnom
Date: Mon, 3 Nov 2003 13:57:52 +0100

Milos Rancic написа:
1. Tools bi trebalo da budu orudja, a ne alatke. Inace, jednu stranu
rec/tudjicu menjate drugom tudjicom (iz madjarskog). Jedina je razlika u vremenu prihvatanja.

Ja iskreno nemam ni pojma da je bilo koja od tih tudjica ;-)

Ipak, mislim da u svakom slucaju imamo problem sa "Utilities" i "Tools". Prvo je za sada, cini mi se, "Pomocni alati", a drugo je samo "Alatke".

Svaki predlog po tom pitanju je dobrodosao, a mozda mozemo i nesto od pomenutog iskoristiti (npr. budemo perverzni pa jedno nazovemo alatkama, a drugo orudjem :-).

2. GDM, bar u ovoj verziji prevoda koju imam ja, ima nepismenu
dobrodoslicu ;] Dakle, 'unesite SVOJU lozinku' ili kako vec, a ne
'unesite VASU lozinku'.

Prijavi to na prevod.org/greske da se ne zagubi (mada, probacu ja to danas da ispravim u CVS-u, da se ne bi vuklo).

(Sto se Emaksa tice, takodje izbaci CAPS LOCK, i tu smesti Control [da ne bi morao da pomeras ruku posto cesto koristis Control :-], takodje pogledaj kako se u Gtk+-u podesavaju Emaks kombinacije, tj. bar veci deo toga ce ti raditi isto kao i u njemu :)

Ziveli,
Danilo