Re: [Gnuheter-dev] Statistik.

From: Aron Boström
Subject: Re: [Gnuheter-dev] Statistik.
Date: Sat, 22 Jun 2002 17:31:51 +0200

Lørdag den 22. juni 2002 17:06 skrev Patrik Wallstrom:

> Nu ser det ju riktigt bra ut!

Ett problem. En fjärdedel är fortfarande okända.
Mina föräldrars dator sitter i ADSL och bakom Telias Proxy. Och MSIE på den
dator registrerar sig som okänd.
Kan det möjligtvis vara en liten förklaring?

Kan man spara ner alla okänd i en fil under en dag och sen gå igenom alla
poster och se om det är någon som går tt placera in i något fack?

--
.Aron
"Sorry if I left out the letter 'A' in some words. My Keyboard is broken, and