[elmo-users]Propozycje (nie) do odrzucenia :)

From: Bazyli Zygan
Subject: [elmo-users]Propozycje (nie) do odrzucenia :)
Date: Tue, 17 Jun 2003 23:29:18 +0200

Tak jakoś pracuję z elmo jakiś czas i powoli zaczynam dochodzić do rzeczy,
które są mi niezbędne do pracy z nim i których ewidentnie brakuje.
Jednym z nich jest wyświetlanie dostępnych funkcji programu w danym miejscu.
Przydałoby się jakieś menu.. w sumie to jest program dla ludzi, a ludzie
lubiom mieć wszystko prosto. Tak jak to jest na przykład w linksie. Między
innymi to był powód dla którego zamieniłem lynxa na linksa (choć nie tylko).

To jeden z takich "atutów"

Oczywiście możnaby robić to przez autodopełnianie, tzn np naciśnięcie ":" a
potem [tab] dopełniałoby do możliwych zakończeń funkcji (przy pustym -
wszystkich). Mam nadzieję, że za bardzo nie zakręciłem :P

Mimo wszystko jest to potężnie niewygodne dla ludzi, którzy uruchamiają i
chcą używać :P

Przydałoby się menu... i to takie mocno rozbudowane.

Dopiszcie to do TODO :)

... no chyba, że uważacie to za zbędny element :P

Tak samo edytor wbudowany... A za to się nawet sam zabierałem. Szkoda, że
mam dwie lewe rączki i pępek na plecach do programowania. Tak to może bym to
i kiedyś napisał do końca :PP

Myślałem jeszcze o czymś, ale niestety skleroza nie boli i szybko
zapomniałem o co mi szło :)))

Na razie tyle.

Napiszcie co o tym sądzicie, bo może to ja jestem po prostu jeleń :P

W sumie całe to elmo to był mój pierdzielony pomysł.
Teraz sobie siedzę i pluję w brodę. Z jednej strony oddanie całego elmo w
cąłości rzyjontkowi to był 100% dobry ruch. Dzięki temu ten program ma ręce
i nogi i naprawdę dobrze się rozwija. Z drugiej prysły moje marzenia na
napisanie czegoś fajnego, przydatnego i mądrego :)

Może jak kiedyś się nauczę programować, to napiszę jakiegoś drobiazga do
elmo - programu, który w moim skromnym mniemaniu jest wart, by było o nim
głośno :)

Miłego wieczoru.

--
Bazyli Zygan