Re: [elmo-users]Propozycje (nie) do odrzucenia :)

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users]Propozycje (nie) do odrzucenia :)
Date: Tue, 17 Jun 2003 23:36:09 +0200

Bazyli Zygan napisał:

> Dopiszcie to do TODO :)

Usunąłem poprzednie TODO i zrobiłem nowe.

> Tak samo edytor wbudowany... A za to się nawet sam zabierałem. Szkoda, że
> mam dwie lewe rączki i pępek na plecach do programowania. Tak to może bym to
> i kiedyś napisał do końca :PP

Będę szczery: jestem przeciwny.  Ja do edytora podchodzę dosyć
ortodoksyjnie.  Używam tylko jednego i koniec.

Być może jest w tym jakaś niekonsekwencja.  Niby ma być autonomiczny
program, a przecież korzysta z edytora.  Trudno.

Chcesz używać innego edytora?  Nie ma sprawy.  Używaj.  Chcesz, żeby
Elmo miało wbudowany edytor?  To też nie jest problem.  Można zrobić
drugą gałąź źródeł.  Ja tylko ostrzegam, że nie będę się tym
zajmował.

> W sumie całe to elmo to był mój pierdzielony pomysł.
> Teraz sobie siedzę i pluję w brodę. Z jednej strony oddanie całego elmo w
> cąłości rzyjontkowi to był 100% dobry ruch. Dzięki temu ten program ma ręce
> i nogi i naprawdę dobrze się rozwija. Z drugiej prysły moje marzenia na
> napisanie czegoś fajnego, przydatnego i mądrego :)
>
> Może jak kiedyś się nauczę programować, to napiszę jakiegoś drobiazga do
> elmo - programu, który w moim skromnym mniemaniu jest wart, by było o nim
> głośno :)

Jednak my Polacy to mamy jakieś "zaszyte" skłonności do patetyzmu.