Re: [elmo-users]Propozycje (nie) do odrzucenia :)

From: Bazyli Zygan
Subject: Re: [elmo-users]Propozycje (nie) do odrzucenia :)
Date: Wed, 18 Jun 2003 00:09:33 +0200

Dnia Tue, 17 Jun 2003 23:36:09 +0200, rzyjontko napisał:

> Będę szczery: jestem przeciwny.  Ja do edytora podchodzę dosyć
> ortodoksyjnie.  Używam tylko jednego i koniec.
>
> Być może jest w tym jakaś niekonsekwencja.  Niby ma być autonomiczny
> program, a przecież korzysta z edytora.  Trudno.
>
> Chcesz używać innego edytora?  Nie ma sprawy.  Używaj.  Chcesz, żeby
> Elmo miało wbudowany edytor?  To też nie jest problem.  Można zrobić
> drugą gałąź źródeł.  Ja tylko ostrzegam, że nie będę się tym
> zajmował.

Ja widzę komromis. Jeśli będzie można się dobrać w miarę wygodny sposób do
pliku z addressbookiem, to nasz "wewnętrzny edytor" może być osobną
aplikacją, a jedyna różnica będzie taka, że przy wyjściu od razu list będzie
wysyłany. Wystarczy, że będzie można przekazać programowi listę ew.
załączników. Resztę przecież on sam sobie zrobi ;]

> Jednak my Polacy to mamy jakieś "zaszyte" skłonności do patetyzmu.

Dobra, dość. Nigdy więcej takich tematów poruszać nie będę.
Żaluzja zrozumiana.

--
Bazyli Zygan
email: address@hidden