Re: [elmo-users]bsoe

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users]bsoe
Date: Tue, 17 Jun 2003 22:57:33 +0200

Artur Skura napisał:

> Odaliłe valgrinda, znalazl 9 bugów, ale jak na zlosc bsoe
> nie chcial sie wywolac. Murphy rzadzi...

Ja przypuszczam, że problemem jest ncurses.  Z tym, że nie sama
biblioteka, ale jej obsługa w Elmo.  Trzeba pamiętać, że to jest
biblioteka dynamiczna i np. curscr jest wskaźnikiem wspólnym dla
wszystkich programów (chyba).  Jeśli biblioteka zostanie źle
zdeinicjalizowana, to może się robić kasza.  Zobaczę, jak to jest
robione w mucie.

Oglądałem te błedy.  Jeśli chodzi o abook_start, to błędy znikną jak
będzie nowy abook.  Jeśli idzie o scandir, to nie mogę nic poradzić.
Pozostałym jeszcze się bliżej przyjrzę.  Ja znalazłem innego buraka
związanego z "podwójnym życiem Elmo" -- sytuacja występuje jeśli Elmo
(albo inny program zmieni lokalizację listu).  Ale problemem jest zły
system wyświetlania błędów.  Teraz zrobiłbym (i zrobię) to zupełnie
inaczej.

rzyjontko         <rzyj # plusnet () pl>
http://www.student.ii.uni.wroc.pl/~rzyj/