Re: [elmo-users] core

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] core
Date: Sat, 17 May 2003 15:39:29 +0200

W swoim poprzednim liście napisałeś:

> dzieje się tak tylko gdy nie ma pliku ~/.elmorc oraz gdy zmienna
> Środowiskowa $MAIL jest ustawiona na /var/spool/mail/gibas, tak jak to u
> mnie defaultowo jest.

Jeśli zmienna MAIL jest ustawiona (albo MAILDIR), to elmo spróbuje
otworzyć taką skrzynkę.  Dopiero w ostateczności próbuje
/var/mail/user.

> I jeszcze taki drobiazg, tworze ~/.elmorc, mam już poprawną
> skrzynkę, oraz gdy nie mam w niej żadnej poczty, na samym środku ekranu
> pozostaje "okienko" z napisem: "odczytywanie katalogu" i tak już
> zostaje. Czy to tak specjalnie?

Specjalnie to nie.  Po prostu nie ma czym tego "przykryć".  Wiem, że
to kijowo wygląda.  Ale to się akruat dobrze zbiega, bo podobny
problem jest przy fetch.  Tam się też czasami niepotrzebnie
progressbar wyświetla.

> PS. z jakiego cvs korzystać uaktualniając źródła?
> Z tego address@hidden:/cvsroot/elmo ?

Zdecydowanie tak.

rzyjontko         <rzyj # plusnet () pl>
http://www.student.ii.uni.wroc.pl/~rzyj/