elmo-users

Re: [elmo-users] core

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users] core
Date: Sat, 17 May 2003 15:25:49 +0200

On Fri, 16 May 2003 18:38:53 +0200
rzyjontko <address@hidden> wrote:

> Co prawda elmo nie szuka skrzynki w /var/spool/mail, ale rozumiem na
> czym polega problem.  Już go znalazłem i za chwilkę poprawka będzie na
> cvsie.

Wielkie Dzięki! :D

Ale to dziwne, bo u mnie szuka tam skrzynki :D
najpierw pokazuje że:
"/var/spool/mail/gibas: nie ma takiego pliku ani katalogu"
a następnie (po paru, może 3sec) że "/var/spool/mail/gibas is not a
valid mailbox"

dzieje się tak tylko gdy nie ma pliku ~/.elmorc oraz gdy zmienna
Środowiskowa $MAIL jest ustawiona na /var/spool/mail/gibas, tak jak to u
mnie defaultowo jest.

I jeszcze taki drobiazg, tworze ~/.elmorc, mam już poprawną
skrzynkę, oraz gdy nie mam w niej żadnej poczty, na samym środku ekranu
pozostaje "okienko" z napisem: "odczytywanie katalogu" i tak już
zostaje. Czy to tak specjalnie?
screen: http://sdas.eu.org/~gibas/elmo3.png

system slackware 9.0, ncurses-5.3, gcc-3.2.2

PS. z jakiego cvs korzystać uaktualniając źródła?
Z tego address@hidden:/cvsroot/elmo ?

--
pozdrawiam,
Krzysztof Gibas [sdas]