Re: [elmo-users] RE-RE-addrbook-bledzik

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] RE-RE-addrbook-bledzik
Date: Sat, 17 May 2003 23:03:49 +0200

W swoim poprzednim liście napisałeś:

> To co napisałem wynika z obserwacji; obawiam się że gdybym
> spróbował obejrzeć kod zmarnowałbym tylko czas. Kiedy w trybie
> przeglądania listu trzymam pg-up ,,mrygają'' także st.bar i
> e.area . Nie sądzę by wynikało to z tego że mam matrox_fb miast
> zwykłej konsoli (nawet sobie tego nie potrafię wyobrazić).

Mryga cały ekran.  Obawiam się, że to kwestia ncurses.  W tej
bibliotece jest masa buroli.  Inną kwestią jest implementacja
odświeżania ekranu w fb.  U mnie też mryga.  Ale ja nie mogę już nic
na to poradzić.  Mogę korzystać tylko z takiej funkcjonalności, jaką
mi dali twórcy ncurses.

> Dobry pomysł.

Ha!  Ale implementacja może nie być taka łatwa.  Niedaleko mnie leży
sobie podręcznik Stevensa, ale nie wiem, czy tam to znajdę.
Powiedziałbym, że to jest low-priority.

> cat lisst | ssh address@hidden \
> 'mail -s RE-RE-addrbook-bledzik address@hidden -'

To jest straszne.  Zastanawiam się, czy to nie jest nieodłączna cecha
wszystkich serwerów studenckich, że nie da się po ludzku korzystać z
normalnych usług (jak np. poczta).  Czy u Was na serwerze też się
mieli address@hidden

> Nawet nie sprawdzałem czy mnie admin nie nabrał. Kiedyś
> dawno-dawno temu było normalnie. Nie korzystałem z rudego jakieś
> 2 lata i (potem) napisałem list do admina co mam wpisać w pinie
> (tam zdaje się była taka opcja ,,relay serwer''), ewentualnie co
> mam zrobić żeby zrzucać pocztę przez rudego. Dostałem odpowiedź
> że (już) nie ma takiej możliwości.

To pine nawet sendmaila nie obsługuje?  E.... na pewno nie.  Może w
relay server można wpisać /usr/bin/sendmail?

rzyjontko         <rzyj # plusnet () pl>
http://www.student.ii.uni.wroc.pl/~rzyj/