Re: [elmo-users] Bonzur

From: Artur Skura
Subject: Re: [elmo-users] Bonzur
Date: Sun, 13 Apr 2003 12:25:08 +0200

Acha, jeszcze jedno.

Jeśli mają być krótkie opisy do funkcji exec_table.t, to trzeba się
zdecydować na jakiś format opisu. Może doxygen? (/**, /*!, ///)

Druga rzecz, która się z tym wiąże: i18n. gettext wydaje się mniej
lub bardziej oczywisty, można by od razu wrzucać stringi z _(),
ale może są jakieś przeciwwskazania?

Swoją drogą nie jestem do końca przekonany do tego, że helpy powinny
być generowane automatycznie z opisów funkcji. Zalety są oczywiste,
ale wada to brak kontroli. Może jednak przygotowanie statycznych ekranów
pomocy ma sens? Mogę je apdejtować, na ile mi starczy sił.

Pozdrowienia,
Artur
--
http://www.amnesty.org.pl